Eix Comercial del Poblenou

VAGA DEL 21. Comunicat de Barcelona Comerç

13 de desembre de 2018 - Fundació Barcelona Comerç

Davant les possibles accions o situacions que es poden motivar institucionalment i socialment el proper 21 de desembre, el Comerç de Catalunya, des de les entitats referenciades, vol manifestar que:

§ En una jornada que està marcada pels esdeveniments previstos i possibles moviments de protesta o reivindicatius, les entitats del Comerç, respectant totes les visions i opinions, demanen que es mantingui normalitat social i institucional, per garantir el desenvolupament econòmic i una activitat positiva en plena campanya de Nadal.

§ Sol·licita a les Administracions i entitats, incentivar la il·lusió en la campanya de Nadal del Comerç català, fomentar a la societat viure el Comerç i reafirmar la confiança en aquest sector, clau de l’economia catalana.

En una reunió celebrada ahir, 11 de desembre, les entitats van acordar destacar i demanar aquesta normalització i tranquil·litat en una jornada que no ha de ser conflictiva, i en la que cal recordar que la campanya de Nadal és la més important de l’any per al Comerç Català.

Els nostres socis

Insop Eficipencia Energètica SL